Osnovna šola Antona Aškerca
Rimske Toplice
Osnovna šola Antona Aškerca
Rimske Toplice
Osnovna šola Antona Aškerca
Rimske Toplice

Osnovna šola Antona Aškerca




Učenci - Interesne dejavnosti

Interesne dejavnosti

V tem šolskem letu učencem na razredni in predmetni stopnji pripada 40 ur interesnih dejavnosti na teden.
Tudi letošnja ponudba interesnih dejavnosti  za  vse učence centralne in podružničnih šol nudi možnost razvijanja otrokovega interesa oziroma močnega področja ter možnost  izbire, za katero pa je značilno, da povečuje interes za ustvarjanje in učenje.

PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA MATIČNI ŠOLI

INTERESNA DEJAVNOST INTERESNA DEJAVNOST MENTOR/IZVAJALEC
PRAVLJIČNI KROŽEK 1. r. KSENIJA STOPAR
OPZ CICI SONČKI
OPZ SONČKI
1., 2. r.
3.-5. r.
ALENKA ŠTIGL
LIKOVNI KROŽEK 2.,3. r. NINA TUŠ
BRANJE JE ZABAVNO 3. r. PATRICIJA  ARČAN
RAČUNALNIŠKI KROŽEK 4., 5. r. TINA BOŽIČ
USPOSABLJANJE ZA KOLESARSKI IZPIT, VOŽNJA, IZPIT 5. r. DANIELA BABIČ
BRALNA ZNAČKA 1.-9. r. JANJA HOLCER, KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ
ANGLEŠKA BRALNA ZNAČKA 1.-9. r. KARMEN DEŽELAK, NUŠA OCVIRK, NATALIJA PUŠNIK
ŠOLSKI PARLAMENT 1.-9. r. KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ
PLANINSKI KROŽEK 1.-9. r. BLAŽ GUZEJ, ANA MAVRIN
ČEBELARSKI KROŽEK 5.-8. r. DUŠANKA KLANČAR, ANTON KRIVEC; ČD društvo Laško
NEMŠKI KROŽEK 6. r. JASMINA OBLAK
MATEMATIČNI KROŽEK 6. r. MARTINA KRANJC
ANGLEŠKI KLUB 6.-7. r.  KARMEN DEŽELAK, NATALIJA PUŠNIK
RADIJSKI KROŽEK 6.-7. r. JANJA HOLCER
ASTRONOMSKI KROŽEK 6.-7. r. MARTINA KRANJC
NARAVOSLOVJE OD A DO Ž 6.-7. r. KLAVDIJA  ARTANK
IGRIVA MATEMATIKA 6.-8. r. KATJA MEJAČ
"KAJ VEŠ O PROMETU?"  6.-9. r. DANIELA BABIČ
ŠAHOVSKI KROŽEK 6.-9. r. NATALIJA PUŠNIK
MPZ ŽAREK 6.-9. r. ALENKA ŠTIGL
USTVARJAMO ZVOK IN GLASBILA (šolski band AART) 6.-9. r. BLAŽ GUZEJ
VESELA ŠOLA 6.-9. r. ŠPELA MIŠMAŠ
LOPARSKI KROŽEK 6.-9. r. MATEJ SENICA
GLAVO IMAŠ IN SRCE (razvoj čustvene inteligence in socialnih veščin) 6.-9. r. NUŠA OCVIRK
UČENJE ZA ŽIVLJENJE 6.-9. r. SENDI SELIČ
NEMŠKA BRALNA ZNAČKA 7. r.
8. r.
JASMINA OBLAK
NATALIJA PUŠNIK
PODMLADEK RDEČEGA KRIŽA IN OSNOVE PRVE POMOČI 7.-9. r. MATEJ SENICA
SLOVENŠČINA MALO DRUGAČE 8. r. KARMEN KEŠE
FIZIKALNI KROŽEK 8. r. MARTINA KRANJC
ŠPORTNI KROŽEK 8., 9. r. ANEJ LENART / MATEJ SENICA
ZGODOVINSKI KROŽEK 8., 9. r. ŠPELA MIŠMAŠ
ŠPANSKA BRALNA ZNAČKA 9. r. ANJA PODGORŠEK ROŽANC
ZABAVNA MATEMATIKA 9. r. KATJA MEJAČ

 

POPOLDANSKE DEJAVNOSTI
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor )
GLASBENA ŠOLA Laško - Radeče po urniku GŠ 
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. sreda, 15.00 - 15.45
NOGOMETNI KLUB LAŠKO četrtek, 15.00 - 16.00
PLESNI TEČAJ; VALETA 9. RAZRED po urniku plesnih šol


PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA PODRUŽNIČNIH ŠOLAH

INTERESNA DEJAVNOST PŠ JURKLOŠTER
BRALNA ZNAČKA 1., 2. in 3. r. NIKA KOSEM 
MIGAJMO SKUPAJ 1., 2. in 3. r. NIKA KOSEM, KLARA TRKAJ
KROŽEK RK, VESELA ŠOLA, BRALNA ZNAČKA 4. in 5. R. FRANC BREČKO
OPZ MAVRICA BLAŽ GUZEJ
KNJIŽNICA MATEJA HRIBERŠEK
  PŠ SEDRAŽ
BRALNA ZNAČKA, KNJIŽNICA MATEJA HRIBERŠEK
DRAMSKI KROŽEK ANJA ERJAVEC
PLESNI KROŽEK MAJA LAPORNIK
OPZ MAVRICA BLAŽ GUZEJ
VRTNARSKI KROŽEK LILJANA VREŠ
  PŠ ZIDANI MOST
KRATKOČASNICE 1 JASNA KORITNIK BIZJAK
KRATKOČASNICE 2 MAGDALENA STOPINŠEK
KNJIŽNICA ŠPELA MIŠMAŠ
OPZ MAVRICA (glasbeno-ustvarjalna delavnica) ALENKA ŠTIGL

 

POPOLDANSKE DEJAVNOSTI
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor )
NOGOMETNI KLUB LAŠKO četrtek, 13.30 - 14.30
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. sreda, 15.00 - 15.45
PLEZALNI KLUB RIMSKE TOPLICE sreda, 16.45 - 18.15
četrtek, 14.15 - 16.45

Učenci 1. in 2. triletja so vključeni v športna programa ZLATI SONČEK (1., 2., 3. razred) in KRPAN (4., 5., 6.razred). Koordinator programov je Matej Senica, izvajalci pa učitelji/ce razrednega pouka in športa.
Namen programa je motivirati učence za gibalno dejavnost in v njih vzpodbuditi željo, potrebo in navado po športni igrivosti. Cilj programa je v bogatenju življenja z raznovrstnimi športnimi vsebinami v vseh letnih časih. Program ni tekmovanje, temveč igra. Pravi cilj ni osvajanje medalj, ampak dejavnost sama. Pomembno je sodelovanje v programu in ne storilnost, zato je program zasnovan tako, da je vabljiv in uresničljiv tudi za manj zmogljive.