V tem šolskem letu učencem na razredni in predmetni stopnji pripada 40 ur interesnih dejavnosti na teden.
Tudi letošnja ponudba interesnih dejavnosti za vse učence centralne in podružničnih šol nudi možnost razvijanja otrokovega interesa oziroma močnega področja ter možnost izbire, za katero pa je značilno, da povečuje interes za ustvarjanje in učenje.
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA MATIČNI ŠOLI
INTERESNA DEJAVNOST | INTERESNA DEJAVNOST | MENTOR/IZVAJALEC |
OPZ CICI SONČKI OPZ SONČKI |
1., 2. R. 3. - 5. R. |
ALENKA ŠTIGL |
MLADI ZNANSTVENIKI | 1. R. | ELIZABETA JECL |
PRAVLJIČNI KROŽEK | 1. R. | IRENA VAVRIČUK |
PRAVLJIČNO-USTVARJALNI KROŽEK | 2. R. | KSENIJA STOPAR |
RAČUNALNIŠKE IGRARIJE | 1. R. | MONIKA RANDJELOVIĆ |
ANGLEŠKA BRALNA ZNAČKA | 1. - 9. R. | KARMEN DEŽELAK, NUŠA OCVIRK, NATALIJA PUŠNIK |
BRALNA ZNAČKA | 1. - 9. R. | JANJA HOLCER, ŠPELA MIŠMAŠ |
ŠPORTNE IGRE | 2.,3. R. | PATRICIJA ARČAN |
RAČUNALNIŠKI KROŽEK | 4., 5. R. | TINA BOŽIČ |
USPOSABLJANJE ZA KOLESARSKI IZPIT, VOŽNJA, IZPIT | 5. R. | DANIELA BABIČ |
NEMŠKA BRALNA ZNAČKA |
4. - 6. R. 7. R. |
JASMINA OBLAK NATALIJA PUŠNIK |
ŠOLSKI PARLAMENT | 1. - 9. R. | KATJA MEJAČ, ŠPELA MIŠMAŠ |
PLANINSKI KROŽEK | 1. - 9. R. | ANA MAVRIN, NINA ŠKULJ |
ŠAHOVSKI KROŽEK | 6. - 9. R. | NATALIJA PUŠNIK |
"KAJ VEŠ O PROMETU?" | 6. - 9. R. | DANIELA BABIČ |
ZGODOVINSKI KROŽEK | 6. R. | NATALIJA SOJČ |
MPZ ŽAREK | 6. - 9. R. | ALENKA ŠTIGL |
USTVARJAMO ZVOK IN GLASBILA (ŠOLSKI BAND AART) | 6. - 9. R. | BLAŽ GUZEJ |
VESELA ŠOLA | 6. - 9. R. | ŠPELA MIŠMAŠ |
BOBER | 6. - 9. R. | KATJA MEJAČ |
IGRIVA MATEMATIKA | 6., 8. R. | KATJA MEJAČ |
RAZISKUJEMO KNJIŽNICO | 6. - 9. R. | ŠPELA MIŠMAŠ |
LOPARSKI KROŽEK | 6. - 9. R. | MATEJ SENICA |
ZABAVNA MATEMATIKA | 7., 9. R. | KATJA MEJAČ |
AŠKERČEVI TURISTI | 6. - 9. R. | JASMINA OBLAK, NUŠA OCVIRK |
ČEBELARSKI KROŽEK | 4. - 8. R. | DUŠANKA KLANČAR, ANTON KRIVEC; ČD društvo Laško |
GLEDALIŠKO-RADIJSKI KROŽEK | 6., 7. R | JANJA HOLCER |
ASTRONOMSKI KROŽEK | 7. -9. R. | MARTINA KRANJC |
FIZIKALNI KROŽEK | 8., 9. R. | MARTINA KRANJC |
ŠPORTNI KROŽEK | 8., 9. R. | MATEJ SENICA |
PODMLADEK RDEČEGA KRIŽA IN OSNOVE PRVE POMOČI | 7. - 9. R. | MATEJ SENICA |
ŠPANSKA BRALNA ZNAČKA | 8., 9. R. | ANJA PODGORŠEK ROŽANC |
POPOLDANSKE DEJAVNOSTI | |
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor ) | |
GLASBENA ŠOLA Laško - Radeče | po urniku GŠ |
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. | sreda, 15.00 - 15.45 |
NOGOMETNI KLUB LAŠKO | četrtek, 15.00 - 16.00 |
PLESNI TEČAJ; VALETA 9. RAZRED | po urniku plesnih šol |
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA PODRUŽNIČNIH ŠOLAH
INTERESNA DEJAVNOST | PŠ JURKLOŠTER |
CICI VESELA ŠOLA, PRAVLJIČNI KR., BRALNA ZNAČKA 1., 2. in 3. R. | NIKA KOSEM |
KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
KROŽEK RK, VESELA ŠOLA, BRALNA ZNAČKA 4. in 5. R. | DARJA HORJAK |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
IGRAJE V ANGLEŠČINO 1. R. | NUŠA OCVIRK |
PŠ SEDRAŽ | |
BRALNA ZNAČKA, KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
VESELA ŠOLA | ANA MAVRIN |
PLESNI KROŽEK | MAJA LAPORNIK |
DRAMSKI KROŽEK | ANJA ERJAVEC |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
IGRAJE V ANGLEŠČINO 1. R. | NUŠA OCVIRK |
PŠ ZIDANI MOST | |
OPZ MAVRICA (glasbeno-ustvarjalna delavnica) | ALENKA ŠTIGL |
KRATKOČASNICE 1 | JASNA KORITNIK BIZJAK |
KRATKOČASNICE 2 | MAGDALENA STOPINŠEK |
KNJIŽNICA | ŠPELA MIŠMAŠ |
IGRAJE V ANGLEŠČINO 1. R. | NUŠA OCVIRK |
POPOLDANSKE DEJAVNOSTI | |
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor ) | |
NOGOMETNI KLUB LAŠKO | četrtek, 13.30 - 14.30 |
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. | sreda, 15.00 - 15.45 |
PLEZALNI KLUB RIMSKE TOPLICE |
sreda, 16.45 - 18.15 četrtek, 14.15 - 16.45 |
Učenci 1. in 2. triletja so vključeni v športna programa ZLATI SONČEK (1., 2., 3. razred) in KRPAN (4., 5., 6.razred). Koordinator programov je Matej Senica, izvajalci pa učitelji/ce razrednega pouka in športa.
Namen programa je motivirati učence za gibalno dejavnost in v njih vzpodbuditi željo, potrebo in navado po športni igrivosti. Cilj programa je v bogatenju življenja z raznovrstnimi športnimi vsebinami v vseh letnih časih. Program ni tekmovanje, temveč igra. Pravi cilj ni osvajanje medalj, ampak dejavnost sama. Pomembno je sodelovanje v programu in ne storilnost, zato je program zasnovan tako, da je vabljiv in uresničljiv tudi za manj zmogljive.