V tem šolskem letu učencem na razredni in predmetni stopnji pripada 40 ur interesnih dejavnosti na teden.
Tudi letošnja ponudba interesnih dejavnosti za vse učence centralne in podružničnih šol nudi možnost razvijanja otrokovega interesa oziroma močnega področja ter možnost izbire, za katero pa je značilno, da povečuje interes za ustvarjanje in učenje.
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA MATIČNI ŠOLI
INTERESNA DEJAVNOST | INTERESNA DEJAVNOST | MENTOR/IZVAJALEC |
PRAVLJIČNI KROŽEK | 1. r. | KSENIJA STOPAR |
OPZ CICI SONČKI OPZ SONČKI |
1., 2. r. 3.-5. r. |
ALENKA ŠTIGL |
LIKOVNI KROŽEK | 2.,3. r. | NINA TUŠ |
BRANJE JE ZABAVNO | 3. r. | PATRICIJA ARČAN |
RAČUNALNIŠKI KROŽEK | 4., 5. r. | TINA BOŽIČ |
USPOSABLJANJE ZA KOLESARSKI IZPIT, VOŽNJA, IZPIT | 5. r. | DANIELA BABIČ |
BRALNA ZNAČKA | 1.-9. r. | JANJA HOLCER, KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ |
ANGLEŠKA BRALNA ZNAČKA | 1.-9. r. | KARMEN DEŽELAK, NUŠA OCVIRK, NATALIJA PUŠNIK |
ŠOLSKI PARLAMENT | 1.-9. r. | KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ |
PLANINSKI KROŽEK | 1.-9. r. | BLAŽ GUZEJ, ANA MAVRIN |
ČEBELARSKI KROŽEK | 5.-8. r. | DUŠANKA KLANČAR, ANTON KRIVEC; ČD društvo Laško |
NEMŠKI KROŽEK | 6. r. | JASMINA OBLAK |
MATEMATIČNI KROŽEK | 6. r. | MARTINA KRANJC |
ANGLEŠKI KLUB | 6.-7. r. | KARMEN DEŽELAK, NATALIJA PUŠNIK |
RADIJSKI KROŽEK | 6.-7. r. | JANJA HOLCER |
ASTRONOMSKI KROŽEK | 6.-7. r. | MARTINA KRANJC |
NARAVOSLOVJE OD A DO Ž | 6.-7. r. | KLAVDIJA ARTANK |
IGRIVA MATEMATIKA | 6.-8. r. | KATJA MEJAČ |
"KAJ VEŠ O PROMETU?" | 6.-9. r. | DANIELA BABIČ |
ŠAHOVSKI KROŽEK | 6.-9. r. | NATALIJA PUŠNIK |
MPZ ŽAREK | 6.-9. r. | ALENKA ŠTIGL |
USTVARJAMO ZVOK IN GLASBILA (šolski band AART) | 6.-9. r. | BLAŽ GUZEJ |
VESELA ŠOLA | 6.-9. r. | ŠPELA MIŠMAŠ |
LOPARSKI KROŽEK | 6.-9. r. | MATEJ SENICA |
GLAVO IMAŠ IN SRCE (razvoj čustvene inteligence in socialnih veščin) | 6.-9. r. | NUŠA OCVIRK |
UČENJE ZA ŽIVLJENJE | 6.-9. r. | SENDI SELIČ |
NEMŠKA BRALNA ZNAČKA |
7. r. 8. r. |
JASMINA OBLAK NATALIJA PUŠNIK |
PODMLADEK RDEČEGA KRIŽA IN OSNOVE PRVE POMOČI | 7.-9. r. | MATEJ SENICA |
SLOVENŠČINA MALO DRUGAČE | 8. r. | KARMEN KEŠE |
FIZIKALNI KROŽEK | 8. r. | MARTINA KRANJC |
ŠPORTNI KROŽEK | 8., 9. r. | ANEJ LENART / MATEJ SENICA |
ZGODOVINSKI KROŽEK | 8., 9. r. | ŠPELA MIŠMAŠ |
ŠPANSKA BRALNA ZNAČKA | 9. r. | ANJA PODGORŠEK ROŽANC |
ZABAVNA MATEMATIKA | 9. r. | KATJA MEJAČ |
POPOLDANSKE DEJAVNOSTI | |
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor ) | |
GLASBENA ŠOLA Laško - Radeče | po urniku GŠ |
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. | sreda, 15.00 - 15.45 |
NOGOMETNI KLUB LAŠKO | četrtek, 15.00 - 16.00 |
PLESNI TEČAJ; VALETA 9. RAZRED | po urniku plesnih šol |
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA PODRUŽNIČNIH ŠOLAH
INTERESNA DEJAVNOST | PŠ JURKLOŠTER |
BRALNA ZNAČKA 1., 2. in 3. r. | NIKA KOSEM |
MIGAJMO SKUPAJ 1., 2. in 3. r. | NIKA KOSEM, KLARA TRKAJ |
KROŽEK RK, VESELA ŠOLA, BRALNA ZNAČKA 4. in 5. R. | FRANC BREČKO |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
PŠ SEDRAŽ | |
BRALNA ZNAČKA, KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
DRAMSKI KROŽEK | ANJA ERJAVEC |
PLESNI KROŽEK | MAJA LAPORNIK |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
VRTNARSKI KROŽEK | LILJANA VREŠ |
PŠ ZIDANI MOST | |
KRATKOČASNICE 1 | JASNA KORITNIK BIZJAK |
KRATKOČASNICE 2 | MAGDALENA STOPINŠEK |
KNJIŽNICA | ŠPELA MIŠMAŠ |
OPZ MAVRICA (glasbeno-ustvarjalna delavnica) | ALENKA ŠTIGL |
POPOLDANSKE DEJAVNOSTI | |
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor ) | |
NOGOMETNI KLUB LAŠKO | četrtek, 13.30 - 14.30 |
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. | sreda, 15.00 - 15.45 |
PLEZALNI KLUB RIMSKE TOPLICE |
sreda, 16.45 - 18.15 četrtek, 14.15 - 16.45 |
Učenci 1. in 2. triletja so vključeni v športna programa ZLATI SONČEK (1., 2., 3. razred) in KRPAN (4., 5., 6.razred). Koordinator programov je Matej Senica, izvajalci pa učitelji/ce razrednega pouka in športa.
Namen programa je motivirati učence za gibalno dejavnost in v njih vzpodbuditi željo, potrebo in navado po športni igrivosti. Cilj programa je v bogatenju življenja z raznovrstnimi športnimi vsebinami v vseh letnih časih. Program ni tekmovanje, temveč igra. Pravi cilj ni osvajanje medalj, ampak dejavnost sama. Pomembno je sodelovanje v programu in ne storilnost, zato je program zasnovan tako, da je vabljiv in uresničljiv tudi za manj zmogljive.