V tem šolskem letu učencem na razredni in predmetni stopnji pripada 42 ur interesnih dejavnosti na teden.
Tudi letošnja ponudba interesnih dejavnosti za vse učence centralne in podružničnih šol nudi možnost razvijanja otrokovega interesa oziroma močnega področja ter možnost izbire, za katero pa je značilno, da povečuje interes za ustvarjanje in učenje.
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA MATIČNI ŠOLI
INTERESNA DEJAVNOST | INTERESNA DEJAVNOST | MENTOR/IZVAJALEC |
OPZ CICI SONČKI OPZ SONČKI |
1., 2. R. 3. - 5. R. |
ALENKA ŠTIGL |
PRAVLJIČNI KROŽEK | 2. R. | IRENA VAVRIČUK |
PRAVLJIČNO-USTVARJALNI KROŽEK | 1. R. | KLARA TRKAJ |
RAČUNALNIŠKE IGRARIJE | 2. R. | KLARA TRKAJ |
ANGLEŠKA BRALNA ZNAČKA | 1. - 9. R. | KARMEN DEŽELAK, NUŠA OCVIRK, NATALIJA PUŠNIK |
BRALNA ZNAČKA | 2. - 9. R. | JANJA HOLCER, KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ |
ŠPORTNE IGRE | 1. - 3. R. | PATRICIJA ARČAN |
OSNOVE RAČUNALNIŠTVA IN VESELA ŠOLA | 4., 5. R. | TINA BOŽIČ |
USPOSABLJANJE ZA KOLESARSKI IZPIT, VOŽNJA, IZPIT | 5. R. | DANIELA BABIČ |
NEMŠKA BRALNA ZNAČKA |
4. - 6. R. 9. R. |
JASMINA OBLAK NATALIJA PUŠNIK |
ŠOLSKI PARLAMENT | 1. - 9. R. | KARMEN KEŠE, ŠPELA MIŠMAŠ |
PLANINSKI KROŽEK | 1. - 9. R. | ANA MAVRIN, NUŠA OCVIRK |
ŠAH | 6. - 9. R. | DEJAN PETEK |
"KAJ VEŠ O PROMETU?" | 6. - 9. R. | DANIELA BABIČ |
LIKOVNI KROŽEK | 6. - 9. R. | NINA TUŠ |
MPZ ŽAREK | 6. - 9. R. | ALENKA ŠTIGL |
USTVARJAMO ZVOK IN GLASBILA (ŠOLSKI BAND AART) | 6. - 9. R. | BLAŽ GUZEJ |
VESELA ŠOLA | 6. - 9. R. | ŠPELA MIŠMAŠ |
ORFFOV KROŽEK | 7. in 9. R. | ALENKA ŠTIGL |
IGRIVA MATEMATIKA | 6. - 8. R. | KATJA MEJAČ |
RAZISKUJEMO KNJIŽNICO | 6. - 9. R. | KARMEN KEŠE |
eTWINNING | 4. - 6. R., 8. R. | KARMEN DEŽELAK, JASMINA OBLAK |
ZABAVNA MATEMATIKA | 9. R. | KATJA MEJAČ |
AŠKERČEVI TURISTI | 6. - 9. R. | JASMINA OBLAK, NUŠA OCVIRK |
ČEBELARSKI KROŽEK | 4. - 7. R. | DUŠANKA KLANČAR, ANTON KRIVEC; ČD društvo Laško |
GLEDALIŠKO-RADIJSKI KROŽEK | 6. - 9. R | JANJA HOLCER |
ŠPORTNI KROŽEK | 8., 9. R. | MATEJ SENICA |
FOTOGRAFSKI-MEDIJSKI KROŽEK | 8., 9. R. | JASMINA OBLAK |
LOPARSKI KROŽEK | 6. - 9. R | MATEJ SENICA |
PODMLADEK RDEČEGA KRIŽA IN OSNOVE PRVE POMOČI | 8., 9. R. | MATEJ SENICA |
ASTRONOMSKI IN FIZIKALNI KROŽEK | 8., 9. R | MARTINA KRANJC |
POPOLDANSKE DEJAVNOSTI | |
Popoldanske dejavnosti ( financirajo starši , vodijo jih društva/klubi/posamezniki; šola nudi prostor ) | |
GLASBENA ŠOLA Laško - Radeče | po urniku GŠ |
KOŠARKAŠKA DEJAVNOST Jure Krajnc s.p. | sreda, 15.00 - 15.45 |
TENIS Marko Sabolički s.p. |
ponedeljek, 15.00 - 16. 00 torek, 15.00 - 16.00 |
NOGOMETNI KLUB LAŠKO |
četrtek, 15.00 - 16.00 petek, 15.00 - 16.00 |
RK Dol TKI Hrastnik |
ponedeljek, 16.00 - 17. 00 petek, 16.00 - 17.00 |
PLESNI TEČAJ; VALETA 9. RAZRED | po urniku plesnih šol |
PONUDBA INTERESNIH DEJAVNOSTI NA PODRUŽNIČNIH ŠOLAH
INTERESNA DEJAVNOST | PŠ JURKLOŠTER |
CICI VESELA ŠOLA, PRAVLJIČNI KR., BRALNA ZNAČKA 1. in 2. r. | NIKA KOSEM PUKL |
KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
KROŽEK RK, VESELA ŠOLA, BRALNA ZNAČKA 3., 4. in 5. R. | DARJA HORJAK |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
SPOZNAVAJMO ANGLEŠČINO 1. R. | NUŠA OCVIRK |
PŠ SEDRAŽ | |
BRALNA ZNAČKA, KNJIŽNICA | MATEJA HRIBERŠEK |
VESELA ŠOLA | ANA MAVRIN |
PLES | MAJA LAPORNIK |
DRAMSKI KROŽEK | ANJA ERJAVEC |
OPZ MAVRICA | BLAŽ GUZEJ |
PŠ ZIDANI MOST | |
OPZ MAVRICA (glasbeno-ustvarjalna delavnica) | ALENKA ŠTIGL |
NARAVOLJUBCI, BRALNA ZNAČKA 1.R. | MIRICA ŠTAUT |
ŠPORTNE IGRARIJE 1. - 5. R., VESELA ŠOLA 4. in 5. R. | MAGDALENA STOPINŠEK |
PRAVLJIČNO USTVARJALNI KROŽEK 1. - 5. R. | JASNA KORITNIK |
SPOZNAVAJMO ANGLEŠČINO 1. R. | NUŠA OCVIRK |
Učenci 1. in 2. triletja so vključeni v športna programa ZLATI SONČEK (1., 2., 3. razred) in KRPAN (4., 5., 6.razred). Koordinator programov je Matej Senica, izvajalci pa učitelji/ce razrednega pouka in športa.
Namen programa je motivirati učence za gibalno dejavnost in v njih vzpodbuditi željo, potrebo in navado po športni igrivosti. Cilj programa je v bogatenju življenja z raznovrstnimi športnimi vsebinami v vseh letnih časih. Program ni tekmovanje, temveč igra. Pravi cilj ni osvajanje medalj, ampak dejavnost sama. Pomembno je sodelovanje v programu in ne storilnost, zato je program zasnovan tako, da je vabljiv in uresničljiv tudi za manj zmogljive.